Saturday, April 27

Today is saturday, tomorrow is sunday


Assalamualaikum dan hai!

Today is saturday, tomorrow is sunday. Yeah, cuti yang sangat awesome *sangat. Cuti macam ni lah aku akan ambil kesempatan yang ada untuk merehat-rehatkan diri, menenang-nenangkan fikiran *eceh. Walaupun 4 hari je kelas untuk semester ni, tapi aku kena hadap 4 kelas dengan subjek-subjek yang tough setiap hari. Damn! *haha, apokah ? Hidup aku sangat tidak terurus untuk semester ini, makan entah kemana, tidur entah kemana, telefon pun dah main campak merata-rata, aku hanya kasi makan bila perlu. Tak ada masa untuk berfoya-foya. Ini semester pendek yang sangat memenatkan jiwa, raga dan otak *over


Aku tak merancang untuk kemana-kemana memandang kan poket sangat-sangat-sangat. Pesta buku pun aku terpaksa abaikan dengan begitu sahaja, baucher buku pun dah habis aku belanjakan . Jadi aku mengambil keputusan untuk menetapkan diri di villa desa view dengan megahnya. Banyak kerja yang perlu disiapkan. Jangan jadi pemalas untuk semester ini fatin *chayok chayok !