Sunday, September 26

school starts part 1..

assalamualaikum...(jwp2)
da lme aku ta mrepek kt blog ak ney..
bersawang2 daa..
huhu...
disebabkan aku terlalu sebok mgulang kaji plajaran(bwu tseda dr mimpi)
aku tlupe sketika..
sebelom tlebey lg byk aku mrepek,,
aku na fokus pd tjok..
(kembali serius)





nmpak ta cik love ngn cik ksut ny..
klau due2 ny ad..
mksdnye aku kene g skola..
tidakkkkkkkkkkk...
bermula la kembali minggu
spm..!!
segala tekanan muncul kembali..!!

hari isnin..
skola da bmule,,
dgn hty yg agk berat..
aku mncube tok bgon,,,
huhu..
awl gle,,
5.30..
(excited na g skola)
lepeh saje aku bersiap..
dngan niat yg aku ke sekolah..
na blaja..
huhu..
tidak lupe jge ta sba na tgok..
skola ku yg shantekk tuuh..
dan rindu bebeno na beratur lme2 kt perhimpunan..
mndgar celoteh2 cikgu2..
hehe..

tpat jew kol 6.30..
aku da tpacak kt tmpt slalu..
dengn muke agk fuyus dan blur...
smbil tesengih2..
mnuggu bas..
yg tersangat2lah awal..
terpkse aku korban kn mse bekpes aku..
(maghah ney)

smpai2 je kt skola..
aku dgn pnuh kyakinan..
mlagkah dgn pnuh rse k'ayuan mncri kgkwn,,
sorg pn ta de,,
tgok jam bwu pkol 7.10..
esh2,,
terlalu express pkcik bas tuh..

tgu punye tgu...
tgu..
dan
tgu..
(deme ny ta skola ke?)
aku pn pegi le mmbawe dri ke tapak phimpunan..
bdiri dpn skali..
sbb rse trlalu cumill..
haha..
(mmg salu duk dpn pn,disbbkn ktinggian yg ta bpe tgi)
ramai owg dtg..
ptame skola slepas sonok braye..
da ase mcm bwu mle2 msok skola plak,,

part ney yg pling aku suke skali..
nyanyi lgu negaraku dgn pnuh bersemangat..
rindu ney..
rindu dgn miss yeam skali..
(siyez ney)..

perhimpunan kali ny..
lme bebeno,,
na dkt pkol 9..
bwu msok klas..
yeala 2mgu cuti..
so,,
mcm2 la dowg buat hry ny..
skaligus mjlis pnutup..
bulan kemerdekaan..

msok je kelas..
tekanan!!
en meja,
cik kerusi,
hilang!!
kosong jew kelas..
(ney yg maleh ny)
benci bebeno bab ny,,
na trun naik..
turun naik..
tangge,,
mncari cik kerusi ngn en meja..
disebabkan kedue2nye ad kaki,,
pyah jgk le na mncri,,
agk2 sejam kemudian bwu jmpe..
bepoloh2 mke tman naik tge smbil agkt cik kerusi yg berat..
nme je ad kaki,,
tp ta reti jln sendiri..
hehehe..

tp ney da jd hot,,
bwu je kua klas kjap,,
g touch up2 mke kt toilet yg shantekk dan wangi tuh..
naik je klas,,
cik kerusi ku da hilang..
hangin aku!!!
da le ssh pyh mncri,,
hlg plak..
terpkse aku kongsi ddk ngn cik cherry..
untuk smentare wktu..
nseb bek le kite sme2 kecik..
un3?







         to be continue........

No comments: