Wednesday, October 13

::days with bestie cik sharizan samad,kfc time with 5dp!!::

assalamualaikum,,
hola..hola...
waa...hry ny bwu bkesempatan aku nak aku nak mencuci segala sawang yang bermaharajalela kat blog ak ny,,
hehehe,,
almaklum lah,,orang bz..
uke2,,tak nak mrepek2,,,
hry ny aku nak kongsi ngan korang2..
pasal ape??
kowang tgok sendiri gmba2 ny yea....
and macam biase aku ngan cik sharizan samad di gelar gle camera di kalangan kgkwn..
hahaha..walaupun cumut,,
ttp cumill(=


haaa,,nampak tak aku yg cumill tuh,,ngee,,,(:
with my bestie..!!
atok kfc tdk ktggalan mberi pose yg baek,,
terlindung sikit di ctu,,


comelnyer,,,anak sape la ny,,ngeee~~
adaa gangguan di blakang..!!
tepi2...!!


puan lilly shifa azwa...
guru kelas aku yang sangat sporting and cute..
luv u laa..!!
thanx cbb blanje kteowg..
opss!!
syhhhh!!(=


bergambar dengan cikgu tersayang!!
npe mke aku cmtu??!


cik sharizan samad juge tdk ktinggalan..
(sebok je!)^^v


cute un kteowg..ngee(=
shantekk!!


bergambar dgn en suhaidi..
lelaki plg tgi dan hensem dlm klas...
siyez!!!


geng cina yang selalu byk cerita..
hehehe..
kowang sume chantik dan cute maa!
(cbb terlalu ramai geng cina yg mgambil bhagian dlm ujibakat gmba plg mnarik,hnye gmba ini shaje yg berjaya  terplih utk di pamerkan di blog sye ini)
(=


tgok..tgok..tgok..
cpe lagi sweet??
saye ke cik sharizan samad??
cepat2!!buat undian,,!!
talian msih di buka...!!
(=


selepas semua sudah kekenyangan....!!
senyumm..!!
1,2,3....


bergambar bersama atuk kfc..!!
thanx atuk,,!!
ayam sdp!!
(=

sebelum mengakhiri penceritaan kali ini..
nak mengucapkan bebanyak2 terima kasih dekat semua,,,
terutama pada cikgu puan lilly shifa azwa,,
pada kenkawan sume..
walaupun pd mulanya terdapat sedikit perselisihan paham,,
yang penting we all enjoy!!
hope ade lagi lpas ny..^^v
sayung kowang!!



No comments: