Tuesday, October 19

masih baru..

hola..hola..
wah3..bermaharajalela sungguh sang labeh2 ini di sini...hehehe
dah lama rasanya tak meluahkan segala isi perut hati dan limpa aku nih,,
nak ceritakan kat kowang..
aku sonok sangat2,sbb apa?in bukan nak cerita soal hati dan pasaan ye..
tapi kenyataan..hahaha..
okey2..aku tak nak masuk tahap kemelalutan aku yang sememangnya kronik ny..hehehe
oleh disebabkan aku masih baru di dalam dunia berbelogging ny..cehh...
banyak kekurangan yang masih jelas terpancar..
'masih belum sempurna'
hahah....
okey cop2..dah nak start melalut..kembali ke dunia yang nyata..(kechingggg)
buat pengetahuan kowang yang sudah tahu,tidak tahu,dan tidak akan tahu..
aku dah mewujudkan page fb untuk korang like..
(macam popular sesangat jew un nak like2 bagai)..hahaha
dan sudah mula aktif di twitter walaupun masih tak dek follower..
merapu meraban lah aku soang2 kat situ..
tapi sonok,tak dek gangguan dr makluk2 asing yang terlarang yea..huhu
semua yang aku bitaw ny ade kat tepi blog ny..ukey..kowang juz tekan sahaja
pada yang sudah mengikuti semua perkembangan saya..
terime kaseh bebanyak ye...
shayunk kowg!
mwwuuah2x..(=

stop there !
*tengah sebok membuat latih tubi,dan segala macam lagi utk spm yang sudah menampakkan bayangnya..hehehe(ayt ckgu)






1 comment:

Fatin Abdullah said...

terima kasih pada yang sudi like..(=