Thursday, April 12

Ketidakadilan sedang berlaku ke atas diriku .

Assalamualaikum dan hai uuoooollls !
Baki cuti aku tinggal 4 hari je lagi , very the tak best gila . Aku tak puas lagi nak bersantai-santai dirumah meng-hadap laptop sambil mengunyah ketulan-ketulan ais tanpa membuat apa-apa kerja rumah . Ini sangat tidak adil bagi aku sebagai seorang pencinta rumah . Sangat tidak adil okay . 
Sedar tak sedar aku dah nak masuk sem 3 , sangat pantas masa berlalu . Sekarang aku sedang berdebar-debar menunggu result final aku untuk sem 2 . Sumpah , ini semua akan membuat aku jadi gila untuk beberapa hari ini . Selera makan aku agak berkurangan dan mungkin berat badan aku pun sudah berkurangan . I hope so :)
Sejak aku cuti , waktu tidur dan jaga aku dah tak teratur . Malam aku berjaya siang pun aku masih berjaga . Mama aku sudah bising-bising . Aku hanya senyum senyum dan senyum . heee :D . Mata aku dah macam mata panda , seriously buruk gila . Aku dah cuba weyh nak tidur . Tapi mata aku cakap jangan tidur jangan tidur . Okay , ini semua gara-gara FACEBOOK , TWITTER , YM dan tak lupa juga ANGRY BIRD . Ini yang mempengaruhi aku untuk tidak tidur . Ini pun sangat tak adil okay .                



NOTA KAKI : 
Kita boleh menipu orang lain tapi kita tak boleh menipu diri sendiri . Lepas aku tengok gambar tu seriously , aku sakit hati :|
Tak ada benda yang paling berharga selain berada dikalangan insan-insan tersayang . 

kbyeee !