Friday, August 17

Selamat hari raya maaf zahir dan batin .

Assalamualaikum dan hai .
Dam dam dum bunyi mercun .
Wah meriahnya , sana sini dengar lagu raya . Dekat radio , dekat tv . Blog kita pun dah berkumandang lagu raya . Tak lupa juga dengan bunyi mercun . Main main juga , tapi jangan sampai mencederakan diri sendiri .
Ehem ehem . Sedar tak sedar Ramadhan dah nak hampir sampai ke penghujung . Alhamdulillah , mudah-mudahan Ramadhan tahun ini memberi seribu makna kepada kita semua dan akan bertemu dengan Ramadhan yang seterusnya . Aminnn . :')

Dalam kita bergembira tengah buat persiapan raya tu jangan lupa pada orang yang susah dekat luar sana . Ada insan yang tak merasa macam apa yang kita rasa sekarang . Jangan lupa juga pada insan yang telah pergi meninggalkan kita untuk selamanya . Al-fatihah untuk mereka . Yang tengah dalam perjalanan atau akan pulang  ke kampung . Berhati-hatilah dijalan raya . Ingat ada insan yang menanti kepulanganmu .


Tahun ni , tahun pertama raya sebagai seorang pelajar . Jadi tersangat-sangat lah berbeza . aku dapat rasa macam mana balik kampung . *Woooo balik kampung woooo balik kampung , hati girang .
Walaupun tak berapa jauh macam kawan-kawan yang duduk nunnn jauh di pantai timur . Janji aku dapat juga naik bas macam orang nak balik kampung dengan beg yang besar-besar dan berat  *over tau , padahal cuti 2 minggu je .  


Okay-okay , dikesempatan ini saya Nurfatin Azma Bt Abdullah bernombor kad pengenalan 931212-10-55** . Ingin menyusun sepuluh jari seandainya pernah menyinggung perasaan atau terlepas kata kepada anda semua yang mengenali diri ini . Maklumlah , manusia tidak terlepas daripada membuat kesilapan dan saya insan yang tersangat lemah dan penuh kekurangan ini ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf zahir dan Batin .




*Al-fatihah untuk arwah tokwan dan kawan saya Nurfarahanim .
*Jangan lupa bagi duit raya .
*Jemputlah datang rumah .

No comments: