Monday, May 27

Random post :D


Assalamualaikum dan hai.

Pukul 3 pagi, tidurlah Fatin. Esok bangun pagi kelas pukul 8. *lagu p.ramlee

Arrgghhhh ! mata tidak memberikan kerjasama yang baik untuk tidur. Sejak dari tadi aku cuba, namun gagal. Ni lah padahnya bila hari cuti dah biasa tidur lewat. Mulalah hari esok ada kelas susah nak tidur.







2 comments:

✿AINAA ROSEBERRY✿ said...

wow... pening ooo kalau jadi camni.. kalau akk, memang sanggup tak pergi kelas.. kalau g pun, mesti blurr.. huuu

Fatin Abdullah said...

kalau ikutkan mmg malas pun nak pergi . tapi disebabkan dengan presentation semua . kene pegi jugak .