Saturday, March 3

Aku tak suka gangguan jahat .

Assalamualaikum dan hai !

Bangun pagi aku sangat membanggakan hari ni , tanpa gangguan yang menyakitkan . Cuma gangguan kecil dari suara adik kecil aku supaya aku bangun , katanya rindu . Aku suka itu . Terapi pagi yang membuat kan aku lupa segala masalah di tempat puaka itu . Aku nak pergi dari situ . Sedang menghitung , mencongak buruk dan baik . Ya , aku perlu pergi juga , aku mahu pergi juga . Itu yang terbaik mungkin . 

Sejak malam tadi aku melayan rentak hati , gila , aku sangat bahagia sangat hari ini . Perasaan yang lama hilang sejak aku menemui sesuatu yang pahit . Tiada lagi rasa nak marah secara tiba-tiba , menangis tanpa sebab , benci tanpa kata-kata . Tapi esok , aku akan lalui semua itu lagi . Gila benci . Tak mengapa , aku dah rasa tersangat bahagia untuk hari ini . Untuk esok , aku cari lagi . 

Masa sangat cemburu dengan aku , esok aku dah terpaksa pulang ke tempat puaka , berjumpa dengan orang-orang yang hipokrit dan yang menyakitkan jiwa . Gila aku tak suka . Rasa belum hilang penat aku menunggu train selama lima jam . Melayan kerenah budak besar kesayangan . Tapi aku suka . Hilang sakit jiwa bila teringat aku nak pulang rumah . Belum puas aku beradu di atas tilam yang empuk yang membuatkan aku malas nak bangun . Belum puas aku rasa keenakan masakan mama yang tersangat aku rindu . Aku perlukan mama setiap hari .

#Sayang , saya sangat rindu awak . 
#Final exam . mimpi ngeri . 
fafa
NURFATIN AZMA ABDULLAH

No comments: