Wednesday, October 10

Bulan ni bulan stress !

Assalamualaikum dan hai !
Ingatan tiba-tiba melayang dekat rumah . Apa ni apa ni ?!! Rindu sangat dekat mama , ayah dengan adik-adik ! Mula lah air mata ni mudah je nak mengalir . Ini bulan sangat stress ! semua lecture sibuk nak buat segala presentation, mock teaching, practical test, quiz, tak cukup dengan tu assingment lagi . Aku sangat stress ! kau apa tahu . Dan sekarang aku hanya fikir bila lah nak habis sem ni ? Aku tak larat dah oii ! Bila bangun pagi-pagi aku sangat berharap yang aku dah graduate . Mimpi !

Hari ni awal pagi lagi aku dah bangun . Dengan semangat yang waja nak register class . Dengan muka tahan mengantuk . Lastly , pukul 12.30 tadi baru siap . Aku dah terlepas satu class pagi ni gara-gara online system yang slow ! macam siput . huh !


Time Table