Sunday, June 23

semester break !

Assalamualaikum dan hai.


Rasanya tak lambat lagi kot nak wish selamat bercuti untuk sahabat-sahabat tercintooo :D . Yeah, isikan la masa cuti ada dengan perkara-perkara yang berfaedah okay. :)
Yang mana pergi bercuti tu jangan lupa, share-share gambar kat facebook. Haa, ni ada lagi nak pesan. Sekarang ni tengah musim jerebu, jadi nak ingatkan, jaga kesihatan,  minum air masak banyak-banyak, kalau boleh kalau mana-mana tempat yang terlibat dengan jerebu tu pakailah mask kalau keluar rumah, jangan kebersihan diri dan selalulah mandi. Pesanan khidmat masyarakat ini dibawakan khas oleh Datin Fattynnn. *haaa, gitu. Sebut kasi omputih sikit.


Cuti ni tak kemana-mana mungkin, hanya menghabiskan masa dengan sebaik-baiknya dirumah. Lebih banyak luangkan masa bersama family. Kawan-kawan ramai yang tak cuti, mungkin akan keluar dengan Sha je, i miss her so much. Dah lama gila tak jumpa. Kalau tak silap hampir 3 month or something. Kalau boleh nak jumpa balik semua kawan-kawan sekolah dulu. Dulu, ada jugak rancang nak buat reunion tapi tak pernah jadi pun, susah nak cari masa yang semua orang betul-betul free. Raya ni mungkin, kita tengok macam mana.



Saja nak share video gedik ni, HAHA



Muka excited yang bakal kena kutuk . hmmmm

1 comment:

Cahaya Kesempurnaan said...

jemput follow blog saya :-)http://nukilancintapurple.blogspot.com/