Tuesday, February 15

kembali seperti biase !

assalamualikum..
lame suda ta update kan kan..
act,terlalu rindu dekat blog yg comot ny..
rindu nak melalut lalut di sini..
untuk pengetahuan kome kome sume..
saye telah meletakkan jawatan sebagai sales assistant di sepuluh besa !
atas sebab sebab yg tak dapat di elakkan..
notis 24 hour !
tekejut kan ??
memang terlalu berat hati ny na meninggalkan tempat yg terlalu byk kngan tu..
walaupun ta sampai 2 bulan keje kat situ..
tapi segala macam kenangan ade..
pahit,manis,masam,kelat..
ermm..
tapi na buat macam mane kan..
terpakse!
tempatku bukan di sepuluh besa lagi !
rindu dekat abg razi,mirul,mimi,ana,kak efa..
sowey okey..
name dye tidak akan masuk dalam senarai hidup cik aten lagi.
jgn tanye mngape..
fullstop !

okey!ape yg cik aten na buat lepas ny ?
  1. makan
  2. tidur
  3. on9
  4. makan 
  5. tidur
  6. on9
  7. makan 
  8. tidur
  9. on9
begitulah seterusnya sampaile cik aten ny pegi PLKN..
eh,lupe plak na bg tau..


Semakan Status Terpilih Dan Semakan Penempatan Bagi Siri 8/2011

 NAMA:NURFATIN AZMA BINTI ABDULLAH
 NO. KAD PENGENALAN:931212105580
    
 KUMPULAN:
 PUSAT BERKUMPUL:
 NEGERI PUSAT BERKUMPUL:
    
 NAMA KEM:
 ALAMAT KEM:
   
   
 POSKOD KEM:
 BANDAR KEM:
 NEGERI KEM:
    
 TARIKH LAPOR:
 MASA LAPOR:
 NPP:
 CATATAN:TAHNIAH. ANDA DITEMPATKAN DI KUMPULAN 2 ATAU 3. MAKLUMAT PENEMPATAN AKAN DIMAKLUMKAN KELAK


 
ha !wira wirawati harapan bangsa....lalallalalalllalalala..
ta na pergi lah !bole ta bole ta ?
boley ta lupekan seketika pasal PLKN ny..hahaha..

okey !
sekarang cik aten kembali kepade hobi asal.
  • on9
  • blogging
  • on9
  • blogging
  • on9
  • blogging
  • lalallalalalalla

so,lepasny kowang ta de la rindu rindu lagi dekat cik aten yea..
sebab cik aten dah pon kembali seperti biase..
cik bestie pon ta sunyi lagi kan..sebab saye suda ade untuk menemani awak setiap mase (=
rindu na merepak repek dengan awak dekat dinding..hehe
ta saba mau tunggu kamu pulang..
rindu sama kamu..!
mau hang out same same..
snapping snapping !
lalak lalak..hehe
okey!
stop!
daa!

(macam ade yg ta kene kan ?)^^V

luahan rasa hati.melalui nadi

1 comment:

Sharizan Samad said...

honey! i miss you too <3
ta sabar mau pulanh sudah.
mau huwa huwa selama 6 jam!
hahahaha