Sunday, November 13

| bukan luahan perasaan 2 | :'))

Assalamualaikum dan hai .

Pejam celik pejam celik dah 10 hari aku dekat rumah , bermakna esok aku kene kembali ke DV yang tersergam indah tu . Indah lah sangat kan . Berat rasa hati nak membungkus baju-baju ni masuk dalam beg . Perlu ke ? Jangan ditanya lah kan . Minggu depan aku dah bz balik sebagai pelajar . Ececeh ! and tak lupa juga aku akan menghadapi final exam untuk sem 1 . Ingat tu cik Nurfatin . No outing , no online , no jalan-jalan , no melepak sambil makan keropok mengumpat sana mengumpat sini . No ! no ! no ! Sedar-sedarlah diri tu sikit . Buku-buku tu dah lama memanggil-manggil suruh kau kaji isi kandungan semua khazanah dalam buku tu . Kata nak berjaya . Nak jadi cikgu tadika kan ? hehe . stop about blablabla . Mengarut gile kan .

Ni nak cerita pasal budak handsome dekat anugerah AIM tadi . Suara dia sedap kan plus plus comel sangat-sangat . Aku tak pernah nak update-update pasal benda-benda yang tak patut ni kan . Tapi ntah , tetibe tergerak hati aku nak update pulak kan . Sebenarnya gatal je lebih ni pantang tengok budak yang comel-comel ni . Yang muka macam popeye pun comel kan . Tak boleh potong betul =="

*okay , budak ni memang comel gile ;D


 *nah , aku bagi video sekali

Aku ni kalau update blog entry yang pendek pun boleh sampai satu hari . Tu yang sampai mood pun berubah-ubah tu . Kejap aku gelak guling-guling macam tak ingat dunia , kejap karang menangis tiba-tiba , sat lagi aku marah orang membuta-tuli , nanti aku membebel macam burung murai tercabut ekor pulak . Aku tak ada sawan okay . Hormon aku memang macam ni . Tak berapa nak stabil . ==" Sekarang ni mood apa pun tak tahu la .

  • Awak , saya  minta maaf . :/
  • Aku cuba nak berterus terang , tapi cara aku tak pernah betul .
  • Stop negative thinking .

NURFATIN AZMA ABDULLAH <3



No comments: