Wednesday, November 30

| saja nak luahkan perasaan , taknak tahu pun tak apa | :)



Assalamualaikum dan hai .
Mood aku beberapa hari ni kurang elok ye , jadi sila jauhkan diri anda dari membuat sebarang onak duri terhadap aku . Silap-silap kena penampar korea . Kau tak pernah rasa kan ? Nanti aku bagi rasa . :)
Korang tahu tak , aku dah cuba sedaya upaya buat macam biasa , tapi tak boleh wey . Ingat aku suka ke macam ni ? Serabutkan kepala otak je okay ==' .


*aku cuma mahu kau faham


Memang lah kau tengok aku , perempuan yang macam tak ada perasaan je kau cakap dengan aku pun macam blur je muka faham tak faham je kan . Tapi kau tahu tak aku pun ada perasaan sama macam kau . Tahu tak aku pun tahu nak menangis , tahu sakit hati . Tahu tak macam mana aku rasa sekarang ?


*aku mahir bab-bab ni .


Aku tak suka jadi hipokrit , tapi aku terpaksa jadi hipokrit . Sebab aku rasa aku perlu puaskan hati orang . Aku suka tengok orang gembira . :')

*Pagi-pagi buta macam ni aku memang suka emotional lebih .
*Rasa nak pergi suatu tempat .
*Maaf , kalau buat tindakan tanpa perbincangan .

NURFATIN AZMA ABDULLAH <3

No comments: