Saturday, May 19

Esok balik .

Assalamualaikum dan hai .

Hari ni hari sabtu bermaksud esok hari ahad dan aku terpaksa balik ke hostel . Ni perkara yang pertama aku tak suka . Sangat tak suka .Suka atau tak suka aku tetap kena balik juga . Bulan depan aku dah exam , sangat cepat masa berjalan sampai kadang-kadang tak ingat hari ni hari apa berapa haribulan . Bila dekat kolej aku berharap masa berjalan dengan laju supaya aku dapat graduate dengan cepat . Aku bukan malas , tapi aku tak sabar . Tapi sekarang aku dekat rumah jadi untuk hari ini aku berharap masa  berjalan dengan perlahan supaya aku dapat menikmati hari ini dengan sebaik-baiknya .

*aku dengan Qaseh .


*rindu :')




Fatin : Semalam aku mimpi , mimpi yang sangat dasyat . Bangun tidur je aku menangis . Ni mugkin petunjuk untuk aku supaya aku berubah menjadi yang lebih baik dari sekarang . Aku masih mahu mengenal dunia . Dunia yang penuh dengan cabaran dan dugaan . Dunia yang penuh dengan godaan . Mudah-mudahan kita semua dilindungi oleh ALLAH SWT .
Kadang-kadang , apa yang kita nampak tak seindah yang kita rasa . Apa yang kita rancang tak sama dengan apa yang jadi . Sebab kita hanya mampu untuk merancang , ALLAH yang tentukan segala-galanya .

Ikhlas,
Fatin Azma .

No comments: