Tuesday, May 1

Short .

Assalamualaikum dan hai !

Malam ni aku sangat bersemangat untuk update , rasa macam tak payah tidur sampai pagi esok . Esok aku cuti sangat seronok okay . Aku tak perlu bangun seawal 7 pagi (awal kan bagi aku) untuk ke kelas . Bergerak kesana-kesini dengan pantas untuk bersiap . Aku tak suka berada dalam keadaan itu , sebab aku akan nampak selekeh gila bila pergi kelas dengan tudung senget-senget . Serabai . -.-'

Minggu lepas adalah minggu tekanan , aku tersangat emo dan penat . Aku tak biasa dengan keadaan macam ni . Kelas pertama bermula seawal 8.30 pagi dan berakhir dengan kelas ketiga sampai pukul 2 . Lepas tu aku balik hostel terus KO . Sangat penat . Salah aku sendiri . Sem ni memang tersangat pendek tetapi tersangat padat , Otak aku tak boleh go . Lama-lama aku gila .

Fatin : Kalau nak berjaya tak perlu ada alasan kan . Mama cakap , tak mengapa kalau kita susah sekarang jangan kita susah kemudian .
Nurfatin Azma <3



No comments: