Friday, May 18

Tak ada apa pun .

Assalamualaikum dan hai !

Aku tak suka feeling-feeling touching-touching ni nanti aku menangis bila aku menangis hidung aku automatik tersumbat . Itulah benda yang aku paling tak suka , ia akan menggangu hidung aku untuk bernafas dan aku gagal untuk menghidu sebarang bau-bauan . Aku memang sensitif dan tersangat emotional . Semua orang tahu . Aku boleh pergi fikir sesuatu benda tu dengan serius bertambah pula dengan kerutan dekat dahi sampai magrain datang menyerang . Walaupun aku tahu benda tu kecil punya hal je pun . Tapi nak buat macam mana , aku memang macam tu . 

 
*Dua tiga hari ni aku selalu gaduh dengan Azneel . 
Aku tak tahu kenapa . Mungkin sebab aku dan memang sebab aku . 



Demm ! Now , aku tak boleh tidur lagi . Mata aku masih segar bugar dan belum menunjukkan tanda-tanda nak tidur . Bila cuti je aku mesti akan mengalami masalah ni . Kawan aku cakap , mata tu degil macam tuan dia juga . Okay fine ! faham . Azneel dah lama tidur , dia paksa aku tidur tapi aku cakap mata ni cakap dia tak nak tidur lagi . Jadi aku paksa dia tidur dulu . Akhirnya dia kalah aku menang . Dia memang kuat tidur .


Fatin : Aku tak nak cakap apa-apa sebab aku tahu aku tetap salah .
p/s : Aku dah deactive FB , jadi cari aku dekat twitter . 
     
Ikhlas ,
Fatin Azma .

No comments: