Monday, June 11

Aku terasa .

Assalamualaikum dan hai .

Hari ini tak akan sama dengan hari semalam . Macam tu juga manusia , esok hari macam ni lusa pula macam ni . Kita semua tak kan pernah dapat lari dengan keadaan macam ni . Kadang-kadang kita rasa orang lain yang berubah tetapi kebenarannya hanya orang lain yang tahu .
Orang yang pandai bercakap ni senang je cara pemikirannya . Dia rasa benda itu biasa , normal . tak perlu nak terasa , tak perlu nak menangis berbakul-bakul . Tapi kalau dah kena pada diri dia sendiri baru tahu rasa , baru tahu menyalahkan orang lain .
Bagi aku senang , aku tak akan campur urusan kau . Dan kau tak akan campur urusan aku . anggap saja kita tak ada apa-apa .

Fatin : Kalau kenyataan itu sakit , aku tak nak tahu apa-apa pun .
*sampai hati awak cakap macam tu . Terima kasih :')

No comments: