Thursday, June 7

Miau miau . *tak ada kena mengena pun

Assalamualaikum dan hai .
Exam sedang mengejar aku dari belakang , aku dah terbau-bau paper exam . Hidung aku memang hebat . *haha  Sekarang semua orang sibuk study tapi aku sibuk tulis blog . Bila orang tanya kau dah baca buku ke dengan selamba katak aku cakap tak payah . Lagi hebat kan ? esok lagi 8 jam nak exam , baru aku mengadap buku macam orang gila . Aku memang macam tu .
Aku terpaksa batalkan hasrat aku untuk balik jadi aku decide nak stay je dekat hostel sampai exam . Boleh sambut adik-adik baru . Lepas ni ada lah orang panggil aku kakak . Senior-senior . *haha
Aku dah tengok jadual kelas untuk sem depan . Perubahan yang mendadak tetiba pula ada kelas sampai hari jumaat . Jadi , hari jumaat aku penuh dengan kelas dari pagi sampai petang . Maksudnya , aku tak boleh balik tiap-tiap minggu macam sem ni . Ni namanya pengorbanan okay .

Esok aku ada kelas , last presentation for UCB and last quiz for ADVANCED . *wish me luck ;)
Azneel tinggal aku , dia pergi langkawi . Seronok lah kan ? Fine! Nanti bawa balik coklat banyak-banyak .

Fatin Azma.

No comments: