Saturday, June 9

Ini cuma pendahuluan ;)

Assalamualaikum dan hai .
Hari ini hari sabtu , maksudnya hari cuti . Kalau dah cuti bermaksudnya aku suka . Aku suka cuti . Minggu ni aku tak balik , jadi aku stay je dekat desa view yang terindah ni tanpa makanan dan aku sedang kelaparan . Bila hari minggu macam ni aku selalu mengalami masalah yang sama . Makanan makanan makanan . Sungguh aku tak boleh hidup kalau tak ada makan . Dari tadi aku telan air masak je . Naik kembung perut . *kenyang sangat dah tu .
Hari ni aku malas nak bergerak kemana-mana . Mood nak berfoya-foya menghabiskan duit ni sentiasa ada . Tapi memandang kan aku keseorangan jadi aku terpaksa abaikan niat aku yang baik tu . Aku nak tunggu Azneel , bila dia dah balik aku buli dia . Siapa suruh dia tinggal aku .

*cepat balik , saya rindu awak :')

*aku nak jugak okay ;)


Semalam aku jumpa kawan baru , ya kawan baru . :))
Fatin: Hidup ni indah sebenarnya , kita je yang tak tahu nak merasainya .

No comments: