Monday, September 12

just be the way u are dear . ;)


Assalamualaikum dan hai !

*berfacebooker , bertwitter , berblogger sambil menikmati nescafe panas . (:

Aku baru lepas tengok video lagu ni .

*kisah dongeng by stacy .


Masa aku jalan-jalan lepak-lepak dengan kitar kapok dekat tasik proton 10 bulan lepas aku terserempak dengan budaktakcukupketinggian . 

Dia : Aten , cuba u ubah cara u berpakaian . Make-up ke .
Aku :  Ha ? nak buat ape ?
Dia : Nak bagi u nampak cantik .
Aku : Kenapa ? aku tak cantik ke ?
Dia : Aaa , bukan macam tu .
Aku : Okay takpa , aku faham .


Sumpah ! aku terasa gila . Balik rumah aku terus patah-patahkan pensel yang dia bagi masa aku nak exam . Peduli apa aku kan . Aku memang tak cantik , tak pandai bergaya yang aku tahu aku selesa pakai seluar jean hitam yang dah lusuh warna tu lepastu dengan selipar jamban . Make-up apa ntah lagi , aku tahu pakai bedak  johnson baby adik aku je . Selekeh gila kan ? Aku tahu kau tengah gelak , baik kau diam .


*aku cinta aku .


Aku tak pernah nak ubah cara dan gaya aku semata-mata untuk memenuhi kehendak seseorang .

p/s : kau sorang je yang suruh aku macam tu .

Nurfatin Azma Abdullah <3

No comments: