Friday, September 16

Seronok dengan mereka . ;)

Assalamualaikum dan hai !
Hari ni awal dari yang biasa aku bangun , haha ,itu pun setelah beberapa kali dikejutkan dari mimpi yang berepisod setiap hari . Setelah dirancang beberapa hari yang lalu . Akhirnya dapat juga nak jumpa kawan-kawan baik aku semua kan walaupun tak ramai yang boleh join , jadi yang ada jelah yang sudi meluangkan masa yang terlalu singkat ni , kawan-kawan ni lah yang dulu masa sekolah sama-sama ponteng kelas , sama-sama kena marah , sama-sama kena denda , sama-sama rehat ikut time sendiri pastu nampak cikgu disiplin , lari tak ingat dunia , seronok dan kelakar bila ingat zaman sekolah dulu . Dah hampir setahun aku meninggalkan zaman persekolahan , kawan-kawan pun dah ramai yang membawa haluan masing-masing , ada yang bekerja , ada yang berkahwin dan ada yang sedang berjuang untuk mengejar cita-cita . Alhamdulillah semoga kalian beroleh kejayaan dunia dan akhirat . ;)









































































Nah ! hambeekk . haha . Macam-macam ragam kan , sebenarnya kitaorang teringin nak masuk pancaragam sekolah dulu , tapi almaklum lah sekolah kitaorang takada dulu . haha
Terima kasih kepada Sharizan Samad , Siti Noorfaizah Shahedi , Suhaidi Adnin Mat Said and tak lupa juga dekat adik-adik aku yang ikut tadi Nur Alia Izati dan Nurliyana Afrina untuk hari ini , seronok gila lah . Lain kali jumpa lagi yea . ;)


Daa !

p/s: kenangan yang membuatkan kita menghargai sesuatu perhubungan , semoga ia kekal selamanya . :')

Nurfatin Azma Abdullah <3

No comments: