Sunday, September 11

Tak ada pape pun ;)


Assalamualaikum dan hai !

*ini azneel azim <3


Awak , saya rindu awak . Seriously , tak tipu nampak tak saya angkat tangan belah kanan ni . Nampak kan kan . Awak , saya tak sabar nak jumpa awak . Okay , saya tahu tiap-tiap saya merengek-rengek , mengada-ngada , menangis-nangis siap hentuk-hentuk kepala dekat bantal lagi nak jumpa awak kan . Mesti rasa nak lempang je kan . haha xD . Okay-okay , saya saja nak gurau-gurau sopan je (= . Tiap-tiap hari saya tick calender dekat dinding tu tau , tak cukup dengan tu siap buat reminder lagi dekat handphone . Saya excited gila nak jumpa awak ni . Tinggal lagi 2 weeks je . Saya rasa macam nak putar jam dekat dinding tu bagi cepat sikit masa berjalan . Tapi , saya dah pesan dah dekat hati dengan otak saya ni . Sabar-sabar , sikit je lagi . xD
Kadang-kadang saya harap bila saya bangun pagi saya nak hari tu adalah 25 hb . Tapi tak logik kan ? Saya memang suka merepek-repek je . Awak , saya sayang awak . (^^,)y

*dan ini nurfatin azma (=



p/s: aku tahu aku over , tapi suka hati aku lah kan . (=

Nurfatin Azma Abdullah ♥ 

No comments: